Medewerker schoonmaak 'Operatiekwartier' 50% [Belgium]


 

$ads={1}

Bedrijf


Vitaz staat voor 3.079 medewerkers en 323 artsen op 6 verschillende locaties in Sint-Niklaas, Temse, Hamme, Beveren, Sint-Gillis-Waas en Lokeren met 971 erkende bedden. We zetten als dynamisch ziekenhuis in op een top kwalitatief en uitgebreid zorgaanbod waarbij de patiënt centraal staat.

Als grootste werkgever van het Waasland zetten we in op een innovatieve werkomgeving met tal van nieuwe projecten. Zo proberen we de ruimte te bieden aan de medewerkers om verder te groeien en zichzelf te ontwikkelen.
Daarnaast zijn we een organisatie die zorg draagt voor zijn medewerkers en die de mogelijkheid geeft om de juiste balans te vinden tussen professioneel en privéleven.

De open en eerlijke communicatie binnen het team draagt bij aan de teamspirit, gepassioneerde professionals die vlot samenwerken en van elkaar leren.

Bekijk hier onze rekruteringsfilm, want beelden zeggen soms meer dan woorden!


Functiebeschrijving


Je werkt op het operatiekwartier op onze twee campussen in Sint-Niklaas. Je staat in voor het vervangen van collega-schoonma(a)k(st)ers op deze afdeling. Dit betekent dat je kan rekenen op een afwisselend takenpakket met bijhorende wisselende uren.

Je staat in voor:

  • het uitvoeren van schoonmaakbeurten tussen twee OK-ingrepen in
  • het grondig uitvoeren van eindbeurten, waarbij je de OK-zalen machinaal reinigt en desinfecteert
  • de dagelijkse schoonmaak van dienstplaatsen, burelen, sanitaire ruimtes, kleedkamers en specifieke OK-ruimtes
  • het uitvoeren van periodieke schoonmaaktaken

Voor de overige taakinhouden verwijzen we naar de functieomschrijving 'medewerker professionele schoonmaak', terug te vinden op NIKOdoc of verkrijgbaar bij de dienst P&O.

Opmerking: Locatie en uurregeling kunnen wijzigen in functie van de dienstnoodwendigheden.


Profiel
  • Je werkt klantgericht.
  • Je werkt zelfstandig en kan goed samenwerken.
  • Je kan goed organiseren.
  • Je hebt een sterke verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent discreet en tactvol.
  • Je bent flexibel op vlak van taakinhoud en werkuren.
  • Je voert steeds de juiste schoonmaakprocedures uit.
  • Je kan werken tussen 6u en 22u. Je werkt 3,48u/dag. Weekendwerk is mogelijk om afwezige collega’s te vervangen. Weekenduren: 9 tot 15u12. Ten minste 10 dagen op voorhand staat de planning vast.

Vacatures Sint-Niklaas: Ook op onze website www.vitaz.be kan jij bij de rubriek 'afdelingsprofielen en werkpostfiches' of 'zorgaanbod' meer specifieke informatie opvragen over deze dienst.

  • Compilatie – niet zorgfuncties: https://vimeo.com/810968350

Hierbij vind je een link met enkele getuigenissen van medewerkers:

  • Medewerker Schoonmaak: https://vimeo.com/810968774
  • Passe-partout schoonmaak: https://vimeo.com/810969015

Wij bieden
  • Een vast contract met een jobtime van 50% (19u/week).
  • Een fijn team van enthousiaste collega's die jou met open armen ontvangen.
  • Deskundige ondersteuning door jouw verantwoordelijke, collega's en ons team 'Begeleiding nieuwe medewerkers'.
  • Opleidingskansen om je talenten verder aan te scherpen en hierdoor professioneel en persoonlijk te groeien. Naast on-the-job-opleiding krijg je de mogelijkheid om zowel interne als externe opleidingen te volgen.
  • Bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie.
  • Gratis hospitalisatieverzekering voor vaste contracten, maaltijdcheques, fietsvergoeding, gratis treinabonnement, en nog een ruime waaier aan andere personeelsvoordelen (bedrijfsrestaurant, kortingen bij handelszaken,…)

Neem zeker een kijkje op Wat hebben we te bieden? | VITAZ voor meer informatie over al onze troeven.

De verloning is volgens looncategorie 4 (IF.IC barema) van PC 330. We houden rekening met jouw opgebouwde ervaring.

Statutaire medewerkers van AZ Waasland en AZ Lokeren AV komen eveneens in aanmerking, met behoud van zowel hun statuut als de statutaire loonschaal.


Contact


Ben jij een teamplayer met een hart voor al onze patiënten en wil je deel uitmaken van ons TOP-team? Stuur ons dan vandaag nog jouw gegevens en motivatiebrief elektronisch door via deze jobsite. Je ontvangt van ons meteen een bevestigingsmail. Voor bijkomende informatie over de functie kan je terecht bij de verantwoordelijken, Maxime Varewyck op 03 760 2712 of Eva Lecocq op 03 760 85 51.

Heb je nog vragen? Dan kan je altijd terecht bij Grietje Zaman van de dienst Personeel & Organisatie op 03 760 72 81.

We zijn benieuwd naar jouw kandidatuur en streven ernaar om alle kandidaturen zo snel mogelijk te beantwoorden. De selectieprocedure bestaat in eerste instantie uit een CV-screening en/of telefonische screening. Na positieve evaluatie volgt een kennismakingsgesprek, vragenlijst(en), en eventueel een tweede gespreksronde. Je zit hierbij rond de tafel met je toekomstige leidinggevende en een medewerker van P&O.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال