MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU POLSKIM [Poland]


 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku polskim

$ads={1}

Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska:

  • Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa obsługa klienta w języku polskim;

  • Obsługa reklamacji i zwrotów - komunikacja z klientem (rozpatrywaniem reklamacji zajmuje się inny dział);

  • Czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu);

  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

  • Obsługa klienta na najwyższym poziomie.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;

  • Komunikatywność i miły ton głosu;

  • Umiejętności analityczne i samodzielność;

  • Bardzo dobra organizacja pracy;

  • Zaangażowanie w wykonywanie zadań;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Elastyczność;

  • Dyspozycyjność stacjonarnie w pełnym wymiarze godzin - praca od poniedziałku do piątku oraz minimum jedna - maksimum dwie soboty w miesiącu w zależności od grafiku (za sobotę oddajemy dzień wolny między pn., a pt.);

  • Otwartość do współ/pracy na nadgodziny/dodatkowe świadczenie w okresach wzmożonej pracy w dziale;

  • Mile widziane: znajomość SAP.

Oferujemy:

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال