$ads={1}
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa obsługa klienta w języku polskim;
Obsługa reklamacji i zwrotów - komunikacja z klientem (rozpatrywaniem reklamacji zajmuje się inny dział);
Czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu);
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
Komunikatywność i miły ton głosu;
Umiejętności analityczne i samodzielność;
Bardzo dobra organizacja pracy;
Zaangażowanie w wykonywanie zadań;
Umiejętność pracy w zespole;
Elastyczność;
Dyspozycyjność stacjonarnie w pełnym wymiarze godzin - praca od poniedziałku do piątku oraz minimum jedna - maksimum dwie soboty w miesiącu w zależności od grafiku (za sobotę oddajemy dzień wolny między pn., a pt.);
Otwartość do współ/pracy na nadgodziny/dodatkowe świadczenie w okresach wzmożonej pracy w dziale;
- Mile widziane: znajomość SAP.